Trening boksa i kick boksa za rekreativce

Datum objave: 18. 11. 2016.

U današnje vrijeme kada su većinom svi zaokupljeni svakodnevnim problemima i poteškoćama, važno je baviti se rekreacijom i time osloboditi svoje misli od problema koji nas muče. Jedan od načina rješavanja stresa jest vježbanje. Vježbanjem se tijelo dovodi u formu i time poboljšava kondicija. Za stres se često kaže da je bolest modernog doba, a ona utječe kako na psihičko tako i na fizičko zdravlje. Upravo boks kao rekreativni sport u novije vrijeme doživio je svoj trenutak, u velikom je uzlazu i sve više ljudi prepoznaje njegov odličan utjecaj na opće fizičko stanje kao i mogućnost napretka. Najvažnije je što većina sportskih klubova nudi programe koje individualno prilagođava dobi polaznika, ali i njegovim željama i ambicijama. Kick boks je moderan borilački sport, a baveći se tim sportom aktivirate rad mišića cijeloga tijela pa se tako ravnomjerno razvijaju svi mišići. Rekreativno se baviti kick boksingom znači da nemate želju boriti se na natjecanjima, već samo rekreirati, poboljšati rad svojih mišića, poboljšati kondiciju i definirati tijelo, a usput i naučiti tehnike.

S obzirom na to da je boks i kick boks individualni sport, nema potrebe za okupljanje grupe za trening, već se trening održava samo sa trenerom, što mnogi danas preferiraju zbog nedostatka vremena. Najvažnije je što takav individualan pristup omogućava to da se greške u usvajanju tehnike izbjegnu i odmah isprave, a usput se i pravilno aktivira muskulatura cijelog tijela, tako da ćete u vrlo kratkom vremenu pospješiti svoje fizičko i mentalno zdravlje, poboljšati izgled, jačati samopouzdanje i riješiti se negativne energije i nakupljenog stresa. Ovaj sport je zahtjevan pa tako poboljšavate izdržljivost i motoričke sposobnosti. Zbog toga intenzivno topi masne naslage, eliminira suvišnu vodu iz tijela i jača sve skupine mišića, a posebno trbušnu muskulaturu.

Ženama je naročito privlačan jer potiče mršavljenje i zatezanje cijelog tijela. Ovaj sport zahtjeva lagano uvođenje u treninge, treba krenuti s osnovama, steći kondiciju. Trening se provodi u obliku intervalnog treninga u trajanju pojedinih tehnika 30 do 60 sekundi. Trening treba započeti zagrijavanjem i istezanjem, a također se prakticira i preskakanje vijače. Nakon dobre pripreme slijedi glavni dio treninga koji je najčešće usmjeren na savladavanju tehnike, rad na vrećama. Nakon odrađenog cijelog treninga potrebno je napraviti kvalitetno istezanje od 10 min.