Kako napraviti vlastiti plan prehrane | Teretana & Fitness Centar Dubrovnik

Kako napraviti vlastiti plan prehrane

Datum objave: 18. 11. 2016.

Prva stvar koju trebate učiniti je istražiti i vidjeti što financijski možete podnijeti i koliko najmanje morate potrošiti za pravilnu prehranu koja je osim samog treniranja vrlo važna ukoliko planirate postići dobre rezultate. Kada imate vlastiti račun u ruci s popisom što vam sve treba krenite u kupovinu i pri tome posjetite više trgovina, nikako nemojte kupiti odmah sve na prvom mjestu gdje dođete, također nemojte kupovati razne preparate i napitke bez savjetovanja s instruktorom.

Pravilna prehrana je vrlo važna kako bi ostali zdravi i fit. Još je važnije kada aktivno vježbate u teretani, kada steknete rutinu vježbanja. Uz savjete i upute instruktora u našem Fitness Centru odaberite pravilni način prehrane za vas jer ako redovito i strogo vježbate istovremeno gubite mnogo energije koju je potrebno nadomjestiti. Vježbanje u teretani shvatite kao dodatni posao za svoje tijelo. Shvatite da ako ne jedete pravilno, vaše tijelo će postati slabije nego što bi trebalo biti, zbog dodatnog posla kojeg obavljate svaki dan.

Evo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći

1. Nemojte preskakati obroke

Ovo je možda i najvažnije pravilo od svih. Većina ljudi koji se žele pravilno prehranit uz vježbanje preskaču poneke obroke zbog raznih obveza, a najčešće zbog toga što žele uštedjeti. To je pogrešno, jako pogrešno. Važno je da redovito jesti sve obroke. To je zbog toga što se tijelo mora ispuniti energijom koju dobiva iz hrane kako bi moglo normalno funkcionirati.

2. Pijte puno tekućine

Voda sadrži mnoštvo korisnih iona koji vašem tijelu trebaju, prilikom vježbanja u teretani ti isti ioni se gube u velikim količinama jer kada vježbamo izlažemo svoje tijelo naporu i putem znoja gubimo ione. Voda također sprečava dehidraciju, čini tijelo i njegove različite procese u savršenoj sinkronizaciji. Voda, također osigurava da nakon vježbe u Fitness Centru dobijete osjećaj osvježenja nakon svakog uspješnog i napornog treninga u teretani.

3. Izbjegavajte masnu hranu

Iako su neke kalorije izgubljene zbog vježbi koje radimo, još uvijek je dobra ideja da izbjegavamo jesti hranu koja sadrži puno masti (svinjetina).

4. Jedite više povrća i voća

Voće i povrće sadrže hranjive tvari koje su jako potrebne vašem tijelu. Iz voća dobivamo dovoljnu količinu vitamina i minerala koje naše tijelo treba. Voće i povrće je također lakše probaviti i takva hrana je puno zdravija za vaš organizam jer sadrži samo malu količinu kalorija. Osim toga, većina povrća i voća također imaju vlakna koje tijelo treba kako bi se imali pravilnu probavu.