Kako i zašto vježbati u teretani | Teretana & Fitness Centar Dubrovnik

Kako i zašto vježbati u teretani

Datum objave: 18. 11. 2016.

Kad je u pitanju treniranje u teretani, često jedina prepreka za one koji žele doći u formu je učenje same mehanike, odnosno učenju “kako i zašto” odraditi dobar I kvalitetan trening u Fitness Centru. Kada jednom krenete u teretanu morate si postaviti cilj i njega se uz savjetovanje stručnog trenera morate strogo pridržavati, nemojte očajavati jer nitko nije ostvario svoj cilj u teretani preko noći ili za mjesec dana makar se radilo o aktivnom treniranju.

Najvažnije je da čovjek bude odlučan, redovno dolazi na treninge, da ima volje za treniranjem, da se pridržava savjeta kako treba vježbati u teretani koje će dobiti od instruktora. Vrlo važna je i sama prehrana. Učenje tehnike vježbanja i oblika vježbanja u Fitness Centru, u teretani možete biti vrlo produktivni čak dapače, teretana može zamijeniti vanjski fizički rad na vrlo kvalitetniji način pošto se vježbe usmjeravaju na dio tijela kojeg želimo učiniti jačim, boljim…

Nekoliko savjeta i stvari koje će vam trebati za dobar početak u teretani:

Utvrdite koji su vaši ciljevi koje želite postići vježbom u Fitness Centru. Razmislite o tome prije nego što čak i kročite u samu teretanu. Znanje vašeg cilja će vam uvelike pomoći da izbjegnete nepotrebno trošenje dragocjenog vremena i uzaludnih treninga vježbanjem nepotrebnih vježbi u teretani.

Pronađite strojeve koje ćete koristiti na redovnom treningu (savjet instruktora), primijetite njihove lokacije u teretani i naučite pravila njihova korištenja(savjet instruktora)kako bi izbjegli mogućnost bilo kakve ozljede.

Dohvatite svoje ciljeve s umjerenim i razumnim tempom kako bi vaši treninzi imali punu učinkovitost (nitko nije ostvario cilj preko noći). Na primjer, postaviti si za cilj izgubiti pet kilograma ovog mjeseca. Ako postavite svoje ciljeve na realnu razinu, vjerojatno ćete ih ubrzo i postići.